"Smartups" pasākums

Aizvadītajā nedēļas nogalē 8. oktobrī daži 11.UZ klases jaunieši piedalījās "Smartups" pasākumā, kuru organizēja pagājušā mācību gada skolas absolvente Jolanta Kozlovska.


Jolanta vidusskolas laikā veidoja savu Skolēnu mācību uzņēmumu (SMU) "BurBelle".
https://r64vsk.lv/smu-skolenu-macibu-uznemums/burbelle 

Pasākuma mērķis bija jaunuzņēmējiem palīdzēt attīstīt biznesa idejas, noskaidrot vai tām ir potenciāls un vai tās ir ilgtspējīgas. 

"Piemēram, man, cik atceros, nebija tādas iespējas, jo kaut kādu ‘feedback’ uzzināju tikai pasākumā “Cits Bazārs”, tomēr pasākuma “Pitch Battle” - "Smartups" dalībnieki varēja iegūt atgriezenisko saiti jau tagad, tikko uzsākot veidot SMU", stāsta Jolanta.

Emīlija Vēvere: 
"Izdomāju pieteikties pasākumam, jo bija minēts, ka, ja piedalīsimies, mēs saņemsim ’feedback’ no veiksmīgiem uzņēmējiem par to, ko uzlabot mūsu SMU, lai tas īstenotos veiksmīgāk. Tā arī notika. Galvenais, ko ieguvu - lai izveidotu veiksmīgu SMU, nav nepieciešams liels daudzums naudas. Galvenais būt pārliecinātam par savu ideju un spēt labi noprezentēt un pārliecināt klientu par produkta lietderību. Ne vienmēr žūrijas viedoklis ir svarīgākais, jo daudz nozīmīgāk ir tas, ko domā klienti. Fantastiska pieredze un iedvesmas pilnas runas no veiksmīgākajiem uzņēmējiem Latvijā. Guvām daudz jaunus atzinumus par uzņēmumu un motivāciju turpināt darbu."

Paula Gļeba:
"Izdomāju pieteikties pasākumā, lai iegūtu pieredzi un uzzinātu, ko par mūsu produktu domā cilvēki ar pieredzi.
Manas trīs galvenās atziņas ir:
1. Nav jāuztraucas, ja žūrija pateiks kaut ko negatīvu, jo tas mums tikai dos iespēju kaut ko uzlabot mūsu produktā.
2. Ne vienmēr ir jāizpatīk žūrijai.
3. Nav uzreiz jāpadodas, ja kaut kas nesanāk kā bija ieplānots."

Tīna Paula Birkena:
"Noteikti katrs šāds pasākums ļauj arvien vairāk uzlabot un realizēt savu ideju."

Pasākuma mērķis tika sasniegts, jo dalībnieki ieguva dažādus padomus, ieteikumus, kā arī jaunus kontaktus. Īpaši uzvarētājs, kurš ieguva couchingu un mentoringu sevis un biznesa attīstībai. 

"Jāpiebilst, ka pasākumā bija arī citu dalībnieku iedvesmas runas, piemēram, “Rocketgrip” CEO Reiņa Nikuļceva, kura skolēnu mācību uzņēmums sasniedza virsotnes arī ārpus Latvijas robežām", stāsta organizatore Jolanta Kozlovska.

Tekstu sagatavoja Uzņēmējdarbības pamatu skolotāja Everita Lukss

×