Pasākumu plāns 1. - 4. klasei
Cikos? |
Kas? Pasākuma nosaukums |
Kur? Vieta |
Kam? Mērķa auditorija |
Par ko? Pasākuma īsa anotācija |
Kontaktpersona |
Pirmdiena, 14.oktobris
|
|||||
Mājās un skolā
|
Izstāde- manu vecāku profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1.klašu skolēni- 124
|
Skolēni veic vecāku izpēti par viņu profesijām, veidojot šo profesiju kolāžas un vēlāk tās prezentējot klasē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- mana nākotnes profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
2.klašu skolēni- 144
|
Skolēni vāc informāciju par nākotnes profesiju, apkopo, prezentē un veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Pētniecības darbs- profesijas alfabētā un literatūrā
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.klašu skolēni- 147
|
Skolēni pēta mūsdienu un nākotnes profesijas, to atspoguļojumu literatūrā, veido profesiju nosaukumus uz alfabēta pirmajiem burtiem, prezentē, veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- profesionāļa portfolio
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
4.klašu skolēni- 119
|
Skolēni veic izpēti par profesionāļa ikdienu, vāc attēlus, fotogrāfijas, aprakstus, veido kolāžu un prezentē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
10.00
|
Ciemos pie Adriana māmiņas televīzijā
|
Dzelzavas iela 120 g
|
2.a klases skolēni- 28
|
Skolēni apskatīs LNT, TV 3, ziņu Bez tabu studijas un tiksies ar profesionāļiem.
|
Inga Martuzāne
|
8.15
|
Tikšanās ar Mariana māmiņu
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1.c klases skolēni- 31
|
Skolēni iepazīstas ar profesijām, kuras iesaistītas daudzveidīgās kosmētikas ražošanā.
|
Kristīne Jansone
|
8.30
|
Karjeras izglītības ekskursija
|
“Buļļu laivas”
|
3.b klases skolēni- 30
|
Iepazīšanās ar laivu un “sup” dēļu instruktora profesiju
|
Inga Kalniņa- Sauša
|
Otrdiena, 15.oktobris
|
|||||
Mājās un skolā
|
Izstāde- manu vecāku profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1. klašu skolēni
|
Skolēni veic vecāku izpēti par viņu profesijām, veidojot šo profesiju kolāžas un vēlāk tās prezentējot klasē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- mana nākotnes profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
2.klašu skolēni
|
Skolēni vāc informāciju par nākotnes profesiju, apkopo, prezentē un veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu uadzinātāji |
Mājās un skolā
|
Pētniecības darbs- profesijas alfabētā un literatūrā
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.klašu skolēni
|
Skolēni pēta mūsdienu un nākotnes profesijas, to atspoguļojumu literatūrā, veido profesiju nosaukumus uz alfabēta pirmajiem burtiem, prezentē, veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- profesionāļa portfolio
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
4.klašu skolēni
|
Skolēni veic izpēti par profesionāļa ikdienu, vāc attēlus, fotogrāfijas, aprakstus, veido kolāžu un prezentē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
9.00
|
Vecāku viesošanās
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.b klases skolēni- 30
|
Iepazīšanās ar sniega motociklu un džipu instruktora profesiju
|
Inga Kalniņa- Sauša
|
11.55
|
Vecāku viesošanās
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.c klases skolēni- 29
|
Skolēni uzzina par kokapstrādi, kas notiek ar koku pēc tā nociršanas un darba specifiku
|
Inese Strauta
|
Trešdiena, 16.oktobris
|
|||||
Mājās un skolā |
Izstāde- manu vecāku profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1.klašu skolēni
|
Skolēni veic vecāku izpēti par viņu profesijām, veidojot šo profesiju kolāžas un vēlāk tās prezentējot klasē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā |
Izstāde- mana nākotnes profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
2.klašu skolēni
|
Skolēni vāc informāciju par nākotnes profesiju, apkopo, prezentē un veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Pētniecības darbs- profesijas alfabētā un literatūrā
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.klašu skolēni
|
Skolēni pēta mūsdienu un nākotnes profesijas, to atspoguļojumu literatūrā, veido profesiju nosaukumus uz alfabēta pirmajiem burtiem, prezentē, veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- profesionāļa portfolio
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
4.klašu skolēni
|
Skolēni veic izpēti par profesionāļa ikdienu, vāc attēlus, fotogrāfijas, aprakstus, veido kolāžu un prezentē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
9.00
|
Tikšanās ar Kristera tēti
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1.c klases skolēni- 31
|
Skolēni iepazīstas ar IT iespējām un profesiju daudzveidību
|
|
10.30- 13.30
|
Karjeras izglītības ekskursija uz Ādažu čipsiem
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
4.b klases skolēni- 29
|
Skolēni iepazīstas ar čipsu ražošanu un procesā iesaistītajām profesijām.
|
Elīna Frīdmane
|
9.00 |
Vecāku viesošanās
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.b klases skolēni- 30
|
Iepazīšanās ar viesu nama īpašnieci un viņas darbības sfēru
|
Inga Kalniņa- Sauša
|
Ceturtdiena, 17.oktobris
|
|||||
Mājās un skolā
|
Izstāde- manu vecāku profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1.klašu skolēni
|
Skolēni veic vecāku izpēti par viņu profesijām, veidojot šo profesiju kolāžas un vēlāk tās prezentējot klasē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- mana nākotnes profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
2.klašu skolēni
|
Skolēni vāc informāciju par nākotnes profesiju, apkopo, prezentē un veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Pētniecības darbs- profesijas alfabētā un literatūrā
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.klašu skolēni
|
Skolēni pēta mūsdienu un nākotnes profesijas, to atspoguļojumu literatūrā, veido profesiju nosaukumus uz alfabēta pirmajiem burtiem, prezentē, veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- profesionāļa portfolio
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
4.klašu skolēni
|
Skolēni veic izpēti par profesionāļa ikdienu, vāc attēlus, fotogrāfijas, aprakstus, veido kolāžu un prezentē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
10.50
|
Vecāku viesošanās
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.b klases skolēni- 30
|
Iepazīšanās ar ārsta profesiju
|
Inga Kalniņa- Sauša
|
10.00
|
Karjeras izglītības ekskursija
|
Latvijas Radio
|
3.c klases skolēni- 29
|
Iepazīšanās ar radio darbību, darbiniecēm, ikdienas rutīnu
|
Inese Strauta
|
Piektdiena, 18.oktobris
|
|||||
Mājās un skolā
|
Izstāde- manu vecāku profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
1.klašu skolēni
|
Skolēni veic vecāku izpēti par viņu profesijām, veidojot šo profesiju kolāžas un vēlāk tās prezentējot klasē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- mana nākotnes profesija
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
2.klašu skolēni
|
Skolēni vāc informāciju par profesiju, apkopo, prezentē, veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā |
Pētniecības darbs- profesijas alfabētā un literatūrā
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.klašu skolēni
|
Skolēni pēta mūsdienu un nākotnes profesijas, to atspoguļojumu literatūrā, veido profesiju nosaukumus uz alfabēta pirmajiem burtiem, prezentē, veido izstādi.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
Mājās un skolā
|
Izstāde- profesionāļa portfolio
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
4.klašu skolēni
|
Skolēni veic izpēti par profesionāļa ikdienu, vāc attēlus, fotogrāfijas, aprakstus, veido kolāžu un prezentē.
|
Inga Martuzāne
klašu audzinātāji |
11.55
|
Tikšanās ar Annas māmiņu
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
2.a klases skolēni- 28
|
Nodarbību vada Annas māmiņa, skolēni iepazīstas ar profesiju- programmētājs.
|
Inga Martuzāne
|
11.55
|
Vecāku viesošanās
|
Rīgas 64. vidusskolas sākumskola
|
3.c klases skolēni- 29
|
Iepazīšanās ar zobu tehniķa profesiju, veicināt mutes higiēnu, stiprināt bērnu zināšanas par zobu pareizu kopšanu
|
Inese Strauta
|
Plānu aizpildīja PKK Inga Martuzāne
Pasākumu plāns 5. - 12. klasei
Cikos? |
Kas? Pasākuma nosaukums |
Kur? Vieta |
Kam? Mērķa auditorija |
Par ko? Pasākuma īsa anotācija |
Kontaktpersona? |
Ceturtdiena, 10.oktobris
|
|||||
15.30 -17.30
|
5.-6.kl. iepazīšanās un sadraudzības pasākums par tēmu “Profesijas.”
|
Skolas svētku zāle un 8 kabineti
|
5. un 6. kl. izglītojamie
|
6. kl. izglītojamie kopā ar kl. audz. ir sagatavojuši un novadīs 8 dažādus uzdevumus/aktivitātes astoņām 5.kl. skolēnu komandām (2 kom.no katras klases, katrā 10 dalībnieki). Uzdevumi būs saistībā ar profesijām (amata pienākumi, neparastās/retās profesijas utt.). 5.kl. skolēni uzstāsies ar priekšnesumiem par profesijām.
|
Lauma Sniķere, Ilze Paegle, Lilija Mihailova, Iluta Dalbiņa, Liene Pauloviča, Gunita Gusta, Inese Puhova, Jana Strautmane
|
Piektdiena, 11.oktobris
|
|||||
15.00 - 17.00
|
Pasākums. “Nākotnes profesijas”
|
Skolas svētku zāle un 7 kabineti
|
7. - 8. kl. izglītojamie
|
Katra klase izveido 12 min prezentāciju par izlozēto nākotnes profesiju (dalībnieku skaits grupā nav noteikts). Brīva formas izvēle (prezentācija, plakāts, skečs, mēmais šovs, profesijas pārstāvja pieaicināšana u.c.). Galvenais mērķis, lai klausītāji, noskatoties/paši piedaloties jūsu prezentācijā, rastu priekšstatu par konkrēto profesiju. Pārējie klases skolēni, kuri nepiedalās profesijas prezentēšanā, veido klausītāju grupu. Pasākums noritēs pa stacijām. Klausītāju grupas (kopumā 7) dosies no vienas stacijas uz otru, vērojot prezentācijas.
|
Gita Gaiduka, Pēteris Plakans, Gunta Stūrmane
|
Pirmdiena, 14.oktobris
|
|||||
14.okt.-18.okt. | Izstāde - Karjeras attīstības atbalsts “Nākotnes profesijas”
|
Skolas bibliotēka
|
Visiem interesentiem
|
Tiek iekārtots izglītojošs stends karjeras atbalstam, kurā var uzzināt par populārākajām tuvākās nākotnes un darba tirgū pieprasītajām profesijām, kā plānot karjeru, kā izvēlēties piemērotāko skolu un citu vērtīgu informaciju.
|
Diāna Kociņa
|
8:15- 8:55
|
Mācību stunda – pilsētas plānotāji
|
14. kab.
|
11.b kl. izglītojamie
|
Par profesijas nozīmīgumu, aprakstu, pilsētas plānotāju darbu piemēri
|
Pēteris Ozols
|
9.00 – 9.40
|
Personības izaugsmes nodarbība
|
7.kab.
|
5.c klase
|
Nodarbībā skolēni formulē savas vērtības, intereses, sadarbojas, vingrinās pasniegt savu viedokli, uzklausīt.
|
Inese Puhova
|
10:00
|
Mācību stunda – pilsētas plānotāji
|
14. kab.
|
10.c kl. izglītojamie
|
Par profesijas nozīmīgumu, aprakstu, pilsētas plānotāju darbu piemēri.
|
Pēteris Ozols
|
11.25 – 12.05
|
Mācību stunda – pilsētas plānotāji
|
14. kab.
|
10.b kl. izglītojamie
|
Par profesijas nozīmīgumu, aprakstu, pilsētas plānotāju darbu piemēri.
|
Pēteris Ozols
|
9.00 - 9.40
|
Latviešu valodas stunda
|
33. kab.
|
9.a kl. izglītojamie
|
Darba lapa ar uzdevumiem par īpašības vārda lietojumu. Teksts par empātijas nozīmi labam vadītājam.
|
Daina Kalēja
|
9.00 - 9.40
|
Klases stunda 6.b kl. “Izzūdošās profesijas un nākotnes profesijas”.
|
5. kab.
|
6.b kl. izglītojamie
|
Skolēni pāros izveidos divas profesiju grupas – viņuprāt, izzūdošās un nākotnes. Tad diskutēs ar klases biedriem. Noslēgumā noskatīsies 2 īsus video angļu val. par pētnieku skatījumu šajā jautājumā. Izdarīs secinājumus.
|
Ilze Paegle
|
9.00 – 9.40
|
“Esi dzejnieks – taisi no nekā” /O. Vācietis/
|
36. kab.
|
5.a kl. izglītojamie
|
Skolēni iepazīst dzejnieka profesijas īpatnības un ikdienu, un paši iejūtas šī profesijas pārstāvja vietā, rakstot akrostihu par tēmu “Dzeja”.
|
Gita Gaiduka - literatūras skolotāja
|
11.30 – 12.05
|
Orientēšanās spēle
|
Skolas gaiteņos
|
5. klašu izglītojamie
|
Skolas gaiteņos izvietotas infografikas par karjeras tēmu. Skolēni saņem darba lapas ar jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē infografikās.
|
Gita Gaiduka (PKK)
|
12.55 - 13.35
|
Konsultants, biznesa treneris
|
20. kab.
|
10.a izglītojamie
|
Biznesa treneris iepazīstinās ar savu ļoti neparasto nodarbošanos, kā tiek trenētas dažādas biznesā nepieciešamas prasmes, pastāstīs par savu darbu kā trenerim un demonstrēs kā notiek šīs nodarbības.
|
Agnija A. Rubļevska
|
13.45 -14.25
|
„Vēlos strādāt!”
|
31. kab.
|
8.a kl. izglītojamie
|
Personāla atlases speciālists stāsta par to, kā sagatavoties darba intervijai; kā uzvesties un kā tas ietekmē indivīda profesionālo izaugsmi.
|
Raita Šūpola
|
9.00 – 9. 40
|
Klase stunda “Ko man devusi šīs vasaras darba pieredze – plusi un mīnusi”
|
2. kab.
|
12.b kl. izglītojamie
|
Skolēni, kuri šovasar strādājuši, pastāstīs par savu darba pieredzi: darba tirgus prasības pēc speciālista šajā jomā, darba vieta, nepieciešamās darba iemaņas, darba apstākļi (kā tos vērtē), atalgojums, problēmas. Problēmu risinājumā tiks piedāvāts iesaistīties visiem skolēniem.
|
Valentīna Ņefjodova
|
8.15 - 8.55
|
Tulka un tulkotāja profesija tuvplānā |
3. kab.
|
9.b kl. izglītojamie
|
Iegūs zināšanas, kādas prasmes nepieciešamas tulka vai tulkotāja profesijas apguvē.
|
Ilva Rūtenberga
|
10.40 - 11.20
|
3. kab.
|
9.a kl. izglītojamie
|
|||
12.55 - 13.35
|
3. kab.
|
9.c kl. izglītojamie
|
|||
10.40 - 11.20
|
Nākotnes profesija - CNC operators
|
Skola
|
9.c kl. izglītojamie
|
Stāstījums par profesiju.
|
Lauris Oga
|
13.45 - 14.25 |
1 mācību stunda – 21. gadsimta profesijas. |
13. kab.
|
10.a,b kl. izglītojamie
|
Iepazīstināt skolēnus ar profesiju pasaules daudzveidību un profesiju saturu.
|
Tatjana Titova - vācu valodas skolotāja |
14.30 – 15.55
|
2 mācību stundas –
21. gadsimta profesijas. Manas stiprās un vājās puses. Par ko es vēlos kļūt. Valodu pase | Europass |
13. kab.
|
8. a,b kl. izglītojamie
|
Personiskā identitāte. Palīdzēt apzināties savas intereses un spējas, kā tās ietekmē tālāko izglītību, un izprast sevis izzināšanas svarīgumu.
|
Tatjana Titova – vācu valodas skolotāja |
10.40 -11.20
|
Klases stunda “Nākotnes profesijas” 6.a klasei
|
34. kab.
|
6.a kl. izglītojamie
|
Līdz šim klases stundās esam pievērsušies karjeras jautājumiem, pētot savu vecāku profesijas, šobrīd tirgū pieprasītas profesijas, taču ciklu par karjeras izglītību noslēgsim, pētot un prognozējot, kādas profesijas būs nepieciešamas un pieprasītas nākotnē. Plānota diskusija klasē, radošie uzdevumi.
|
Lauma Muižniece
|
No 14.oktobra – 18.oktobrim
|
6. a, b, c,d kl. skolēnu radošo darbu “Mans profesiju žurnāls” izstāde.
|
2.stāva garais gaitenis
|
Izstāde aplūkojama visiem skolas skolēniem.
|
Radošo darbu “Mans profesiju žurnāls” izstāde. Sociālo zinību un vizuālās mākslas projekts. Katra 6. klases skolēna radīts žurnāls par savu izvēlēto profesiju, izzinot vēlmes kādas bija bērnudārzā, sākumskolā un tagad.
|
Inita Reimandova
Everita Luksa |
Otrdiena, 15.oktobris
|
|||||
9.00-9.40
|
Mediju aģentūras vadītāja profesijas iepazīšana
|
20. kab
|
10.a kl. izglītojamie
|
Mediju aģentūras vadītājs iepazīstinās jauniešus ar savu darba ikdienu, kādas skolā apgūtas prasmes un zināšanas noder darbā, kāda izglītība pēc skolas nepieciešama šajā nozarē, sadarbība ar klientiem, reklāmu pasūtīšana un veidošana.
|
Agnija A. Rubļevska
|
11.30 – 12.05
|
Orientēšanās spēle
|
Skolas gaiteņos
|
6. klašu izglītojamie
|
Skolas gaiteņos izvietotas infografikas par karjeras tēmu. Skolēni saņem darba lapas ar jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē infografikās.
|
Gita Gaiduka (PKK)
|
12.15 – 12.50
|
Orientēšanās spēle
|
Skolas gaiteņos
|
9. klašu izglītojamie
|
Skolas gaiteņos izvietotas infografikas par karjeras tēmu. Skolēni saņem darba lapas ar jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē infografikās.
|
Gita Gaiduka
Pēteris Plakans (PKK) |
9.00 – 9.40
|
Klases stunda
|
35. kab.
|
6.d kl. izglītojamie
|
5.-6.klašu sadraudzības pasākuma izvērtējums un 2 profesiju stāsti – arhitekts un šifrētājs. Stundā vairāk akcents uz to, ko nozīmē būt radošam šādās profesijās un kāda ir šādu profesiju nākotne.
|
Iluta Dalbiņa
|
9.30 - 11.30
|
„Tagadnes un nākotnes digitālo tehnoloģiju iespējas – vai es varu būt IT speciālists?”
|
Accenture Latvia Brīvības gatve 214, Rīga
|
8. a kl. izglītojamie
|
Iepazīšanās ar IT šodienu un nākotni. Programmēšana – mūsu nākotne.
|
Raita Šūpola – audzinātāja
Jānis Paksis - Accenture Latvia |
15.15 - 15.55
|
Sarunu stunda – „Profesija – rakstnieks”
|
31. kab.
|
12.a lit.+ izglītojamie
|
Diskusija – radošās profesijas (vai rakstnieks ir nākotnes profesiju topā?)
|
Raita Šūpola
|
14.30 - 15.10
|
Diskusija „Ko darīt rīt?”
|
31. kab.
|
10.c psiholoģijas gr.
|
Diskusija – radošās profesijas (vai teātra mākslinieki ir nākotnes profesiju topā?)
|
Raita Šūpola
|
13.00 – 15.00
|
Profesionālā izglītība Rīgas Valsts tehnikumā (RVT)
|
RVT, Praktisko mācību centrs, Dārzciema ielā 70
|
9. klašu ieinteresētie izglītojamie
|
Iepazīstinās ar RVT piedāvātajām mācību iespējām. Apskatīt mācību telpas un mācību procesu poligrāfijas, iepakojumu dizaina, dzelzceļa u.tml. profesionālās izglītības nodaļās.
|
Pēteris Plakans
|
9.45 – 10.25
|
“Darbs, Hobijs, Karjera”
|
|
10.b kl. izglītojamie
|
Nākotnes profesijas izvēle, psiholoģiskie aspekti, izglītības ieguves iespējas.
|
Ingūna Strautiņa
|
Māc. stundas laikā.
|
Projekta darbs angļu valodā
“Mans profils – CV” |
1. kab.
|
10.c , 11.a un 11.b klases angļu valodas grupai
|
Veidosim savu CV angļu valodā
|
Ingūna Strautiņa
|
12.55.- 14.25
|
Nākotnes profesijas
|
6. kab.
|
12.a kl. izglītojamie
|
Uzdevumi par nākotnes profesijām: kuras būs pieprasītas un kuras izzudīs? Speciālistu viedokļi. (Leksikas uzdevumi – lasīšana, klausīšanās, diskusija).
|
Lilija Mihailova
|
14.30 – 15.10
|
Nākotnes profesijas
|
6. kab.
|
12.b kl. izglītojamie
|
Uzdevumi par nākotnes profesijām: kuras būs pieprasītas un kuras izzudīs? Speciālistu viedokļi. (Leksikas uzdevumi – lasīšana, klausīšanās, diskusija).
|
Lilija Mihailova
|
12.10 - 12.50
|
Profesiju nosaukumi vācu valodā |
3. kab.
|
7.c kl. izglītojamie
|
Apgūs profesiju nosaukumus un tajās veiktos pienākumus.
|
Ilva Rūtenberga
|
13.45 - 14.25
|
3. kab.
|
7.d kl. izglītojamie
|
|||
14.30 - 15.10
|
3. kab.
|
7.a,b kl. izglītojamie
|
|||
10.00 - 14.00
|
Karjeras atbalsta interaktīvā diskusija “Ielogojies nākotnē”
|
RADISSON BLU LATVIJA
|
10.-12. kl. pārstāvji
|
Tikšanās ar sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem. Diskusija par nākotnes izaicinājumiem.
|
Gunta Stūrmane
|
10.00
|
Iepazīšanās ar Organiskās sintēzes institūtu
|
Organiskās sintēzes institūtā, Aizkraukles iela 21
|
9. b kl. izglītojamie
|
Organiskās sintēzes institūts, tā darbības veidi. Karjeras iespējas
|
Lauris Oga - audzinātājs, Diana Lapinska (Fēliksa Lapinska mamma)
|
9.00 - 9.40
10.40 -11.20 |
2 mācību stundas –
21. gadsimta profesijas. Manas stiprās un vājās puses. Par ko es vēlos kļūt. Valodu pase | Europass |
13. kab.
|
8.c kl. izglītojamie
|
Personiskā identitāte. Palīdzēt apzināties savas intereses un spējas, kā tās ietekmē tālāko izglītību, un izprast sevis izzināšanas svarīgumu. |
Tatjana Titova - vācu valodas skolotāja
|
13.45 – 14.25
|
Gēnu Mainītājs,
Organiskās sintēzes speciālists |
14. kab.
|
7.a kl. izglītojamie
|
Profesijas pārstāvis – viesis – gēnu sistēmu zinātnieks no Organiskās Sintēzes institūta.
|
Pēteris Ozols
|
14.30 - 15.10
|
Tikšanās ar Miglaboards izveidotāju un īpašnieku Tomasu Miglu
|
23. kab.
|
11.c kl. izglītojamie
|
Tikšanās ar jauno uzņēmēju, kas ražo Latvijā veidotus, augstas kvalitātes longborda dēļus.
|
Dāvis Kaniševskis
|
Trešdiena, 16.oktobris
|
|||||
13.00
|
Ekskursija ar lekciju
|
SIA integrētās audzēšanas skola
|
10.d kl. izglītojamie
|
Iepazīšanās ar profesijām, kas saistītas ar lauksaimniecību Latvijā. Praktiskā darbošanās un viktorīna.
|
Ligita Skunstiņa
|
8.15 - 9.00 |
Klases stunda.
“Dzīvei gatavs” Accenture Latvia vieslekcija |
30. kab.
|
7.b kl. izglītojamie
|
Dizaina domāšanas principi. Iepazīšanās ar IT šodienu un nākotni.
|
Gunta Stūrmane
|
8.15 – 8.55
|
“Esi dzejnieks – taisi no nekā” /O. Vācietis/
|
31. kab.
|
5.c kl. izglītojamie
|
Skolēni iepazīst dzejnieka profesijas īpatnības un ikdienu, un paši iejūtas šī profesijas pārstāvja vietā, rakstot akrostihu par tēmu “Dzeja”.
|
Gita Gaiduka - literatūras skolotāja
|
11.30 – 12.05
|
Orientēšanās spēle
|
Skolas gaiteņos
|
7. klašu izglītojamie
|
Skolas gaiteņos izvietotas infografikas par karjeras tēmu. Skolēni saņem darba lapas ar jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē infografikās.
|
Gita Gaiduka (PKK)
|
12:00 - 14:00 |
Profesionālā izglītība Rīgas Tehniskajā koledžā (RTK)
|
RTK, Lēdmanes ielas 3 telpas
|
9. klašu interesentiem
|
Iepazīstinās ar RTK piedāvātajām mācību iespējām. Apskatīt mācību telpas un mācību procesu automehānikas, mašīnbūves u.tml. profesionālās izglītības nodaļās
|
Pēteris Plakans
|
11:00 - 15:00 |
Profesionālā izglītība Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā (RTRIT)
|
RTRIT Nīcgales ielas 26 telpās
|
9. klašu interesentiem
|
Iepazīstinās ar RTK piedāvātajām mācību iespējām. Apskatīt mācību telpas un mācību procesu ēdināšanas pakalpojumu u.tml. profesionālās izglītības nodaļās. Prakse.lv konsultācijas.
|
Pēteris Plakans, pavadīs uz norises vietu Daina Kalēja
|
13.00 - 15.00 |
Ekskursija uzņēmumā Schneider Electric
|
Krustpils ielā 35A, Rīga
|
9. klašu interesentiem (līdz 15)
|
Iepazīšanās ar inženierzinātnēm saistītām profesijām ražošanas uzņēmumā.
|
Inese Grišāne
|
10.40 – 11.20
|
Klases stunda veltīta karjerai
|
6. kab.
|
6.c kl. izglītojamie
|
Skolēniem uz šo stundu ticis uzdots mājasdarbs – nointervēt savus vecākus par viņu profesijām. Skolēni apkopos informāciju, piedalīsies sagavotajās aktivitātēs un diskusijā par profesijām. Tiks spēlēta Kahoot spēle, kurā būs jautājumi par dažādām profesijām.
|
Lilija Mihailova
|
13.00
|
Āgenskalna tirgus
|
Āgenskalns
|
7.c kl. izglītojamie
|
Pārstāvētās profesijas: pasākumu organizators, tirdzniecības koordinators, direktors. Nodarbība lekcijas un praktisko nodarbību formātā.
|
Kristīne Gaigala
|
9.00 – 10.25 |
Diskusija ‘Pieprasītākās nākotnes profesijas’
|
35. kab.
|
12.c kl. izglītojamie
|
Diskusijas laikā tiks noskaidrotas pieprasītākās nākotnes profesijas. Skolēni pirms tam būs veikuši informācijas izpēti. Tiks apspriestas profesijas, kuras nākotnē izzudīs vai arī kļūs mazāk pieprasītas.
|
Nensija Eglīte - angļu val. sk.
|
11.25 - 12.05
13.45 - 14.25 |
Diskusija ‘Pieprasītākās prasmes un rakstura īpašības nākotnes darba ņēmējiem’
|
40. kab.
|
11.a un 11.b kl. izglītojamie
|
Skolēni runās par pamatprasmēm, kuras ir nepieciešamas, lai iegūtu darbu un prognozēs iespējamās pamatprasmes nākotnes darba ņēmējiem.
|
Nensija Eglīte - angļu val. sk.
|
15.15 – 15.55
|
Nākotnes profesijas
|
6. kab.
|
12.b kl. izglītojamie
|
Uzdevumi par nākotnes profesijām: kuras būs pieprasītas un kuras izzudīs? Speciālistu viedokļi. (Leksikas uzdevumi – lasīšana, klausīšanās, diskusija).
|
Lilija Mihailova
|
14.30 – 15.10 |
Klases stunda.
“Karjeras iespējas” |
19. kab.
|
10.c kl. izglītojamie
|
Ideālās karjeras meklējumi, aptauja, vizualizācija.
|
Baiba Rudzīte
|
13.30 - 15.00 |
Ieskats aviācijas nozares profesijās |
“air Baltic” mācību centrs, Pilotu iela 6, Rīga |
7.d kl. izglītojamie
|
Iegūs priekšstatu par profesijām aviācijas nozarē un iespēju tajās iejusties, izmantojot simulatorus. |
Ilva Rūtenberga
|
8.15 – 8.55
|
Nākotnes profesija - CNC operators
|
Skola
|
9.b kl. izglītojamie
|
Stāstījums par profesiju.
|
Lauris Oga
|
10.40 – 11.20
|
Mana personīgā pieredze karjeras izvēlē
|
Skola
|
9.b kl. izglītojamie
|
Mana personīgā pieredze karjeras izvēlē.
|
Lauris Oga
|
14.30 - 15.10 15.15 - 15.55
|
Mācību stunda – pilsētas plānotāji
|
14. kab.
|
11.c kl. izglītojamie
10.a kl. izglītojamie |
Par profesijas nozīmīgumu, aprakstu, pilsētas plānotāju darbu piemēri.
|
Pēteris Ozols
|
11.25 - 12.05 |
Latviešu valodas stunda
|
34. kab.
|
9.b kl. izglītojamie
|
Latviešu valodas stunda, kurā ar valodas uzdevumu palīdzību apskatīsim dažādu profesiju pārstāvju ikdienu, atkārtosim veiksmīgas intervijas pamatnosacījumus, kā arī noskaidrosim, kādas īpašības un prasmes būs nepieciešamas darba tirgū nākotnē.
|
Lauma Muižniece
|
9.40 – 10.25
|
Vecāku stāsts par savu profesiju un tās nākotnes iespējām.
|
25. kab.
|
8.b kl. izglītojamie
|
Mārtiņš Kundziņš ir jurists, un šī profesija vienmēr būs aktuāla un vajadzīga. Viņš iepazīstinās skolēnus ar sava darba ikdienu un aizskars virzienus, kādos nākotnē šī profesija attīstīsies.
|
Līga Zaķe
|
10.40 – 11.20
|
Vēsturnieks kā nākotnes profesija.
|
17. kab.
|
7.b kl. izglītojamie + interesenti
|
Es un mana kursa biedrene Alise stāstīsim par interesantajām studijām LU Vēstures un filozofijas fakultātē, par iespējām, kur tālāk vēsturnieks var strādāt un ko dzīvē darīt ar vēsturnieka izglītību.
Alise sīkāk pastāstīs par arheoloģijas nozari. |
Viesturs Berkmani - vēstures skolotājs
|
8.15 – 9.00 |
Tikšanās ar gleznotāju
|
7. kab.
|
5.b kl. izglītojamie
|
5.b klases skolnieces Jetes Vegneres vecmāmiņas stāstījums – lekcija par gleznotāja profesiju.
|
Inita Reimandova
|
13.00
|
Ekskursija uz uzņēmumu “Mintos”
|
Skanstes 50, Rīga
|
12.c kl. izglītojamie
|
Iepazīties ar digitālās vides tirgu. Investīcijas, depozīti. Peļņas iespējas investējot reālos uzņēmumos. Kā veidojas biznesa inkubators.
|
Edgars Zīverts,
Andrejs Abriciks Minots |
11.30
|
Mūsu vecāku profesijas
|
Nacionālais teātris
|
9.a kl. interesentu grupa
|
Iepazīšanās ar aktiera profesiju.
|
Daina Kalēja
|
12.00
|
Mūsu vecāku profesijas
|
Zigfrīda Annas Meierovica būlvāris 2, Jēkaba iela 30, Rīga (Vecrīga)
|
9.a kl. interesentu grupa
|
Apmeklēt būvlaukumu, kur notiek viesnīcas būvniecības darbi. Iepazīšanās ar celtnieka profesiju.
|
Daina Kalēja
|
Ceturtdiena, 17.oktobris
|
|||||
12.10 - 12.50
|
Angļu valoda 8.b klasei. Stundas tēma “Lidosta”.
|
5. kab.
|
8.b kl. izglītojamie
|
Stundas tēmas ietvaros skolēni iepazīsies ar lidostas darbinieku pienākumiem - "What is the job of the duty officer of Qatar Airways?", iemācīsies un praktizēs leksiku angļu valodā saistībā ar tiem.
|
Ilze Paegle
|
12.55 - 13.35
|
Klases stunda
|
37.kab.
|
5.d kl. izglītojamie
|
Profesija - ārsts. Kas nepieciešams, kādi priekšmeti jāapgūst, lai kļūtu par ārstu? Dakrete - E.Skuja.
|
Jana Strautmane
|
9.00 – 9.40
|
Vieslekcija „Nākotnes darba tirgus”
|
4. kab.
|
11.c kl. izglītojamie
|
Skolēni, iejūtoties karjeras konsultanta lomā, apgūs tematu par nākotnes darba tirgu. Jaunieši tiks iepazīstināti ar nākotnes profesiju izaicinājumiem un diskutēs par dažādām prasmēm, kas jāattīsta jau šodien, lai nākotnē veiksmīgi darbotos profesijās, kas šobrīd vēl nemaz neeksistē. Tiks pārrunātas tādas prasmes kā IT kompetence, sadarbība, emocionālā inteliģence, adaptēšanās spēja un citas.
|
Inga Bule
|
9.00 – 9.40
|
“Esi dzejnieks – taisi no nekā” /O. Vācietis/
|
32. kab.
|
5.d kl. izglītojamie
|
Skolēni iepazīst dzejnieka profesijas īpatnības un ikdienu, un paši iejūtas šī profesijas pārstāvja vietā, rakstot akrostihu par tēmu “Dzeja.”
|
Gita Gaiduka - literatūras skolotāja
|
11.30 – 12.05
|
Orientēšanās spēle
|
Skolas gaiteņos
|
8. kl. izglītojamie
|
Skolas gaiteņos izvietotas infografikas par karjeras tēmu. Skolēni saņem darba lapas ar jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē infografikās.
|
Gita Gaiduka (PKK)
|
13.45 - 14.25
|
Diskusija „Nākotne+ karjera=?”
|
31.kab.
|
12.c psiholoģijas gr. izglītojamie
|
Diskusija, kuras laikā skolēni mēģina iztēloties, kas ar viņiem būs pēc 5, 10, 15 gadiem. Pārdomas – kas svarīgāks: karjera vai privātā dzīve.
|
Raita Šūpola
|
11.25 – 12.05
|
Profesijas, kas saistītas ar datorgrafiku
|
29.k.
|
11.c kl. izglītojamie
|
Runāsim par datorgrafiku, par dažādām iespējām profesiju izvēlē- maketētājs, WEB dizainers, rasētājs utt.
|
Jānis Aizupietis - informātikas skolotājs
|
12.55 – 13.35
|
Profesijas, kas saistītas ar datorgrafiku
|
29.k.
|
11.a kl. izglītojamie
|
Runāsim par datorgrafiku, par dažādām iespējām profesiju izvēlē- maketētājs, WEB dizainers, rasētājs utt.
|
Jānis Aizupietis - informātikas skolotājs
|
14.30 – 15.10
|
Profesijas, kas saistītas ar datorgrafiku
|
29. kab.
|
11.b kl. izglītojamie
|
Runāsim par datorgrafiku, par dažādām iespējām profesiju izvēlē- maketētājs, WEB dizainers, rasētājs utt.
|
Jānis Aizupietis - informātikas skolotājs
|
9.45 – 10.25
10.40 – 11.20 |
2 mācību stundas – 21. gadsimta profesijas. Nepieciešamās iemaņas, prasmes un zināšanas veiksmīgās karjeras veidošanai. Valodu pase Europass |
3. kab.
|
10.c,d kl. izglītojamie
|
Iepazīstināt skolēnus ar profesiju pasaules daudzveidību un profesiju saturu.
Izprast karjeras plānošanas procesu un tā nozīmi. |
Tatjana Titova - vācu valodas skolotāja |
14.30 - 15.10 |
Latviešu valodas stunda
|
34. kab.
|
9.c kl. izglītojamie
|
Latviešu valodas stunda, kurā ar valodas uzdevumu palīdzību apskatīsim dažādu profesiju pārstāvju ikdienu, atkārtosim veiksmīgas intervijas pamatnosacījumus, kā arī noskaidrosim, kādas īpašības un prasmes būs nepieciešamas darba tirgū nākotnē.
|
Lauma Muižniece
|
14.30 - 15.10
|
Nākotnes profesijas
|
36. kab.
|
5.b kl. izglītojamie
|
Spēle par profesijām, kuras šobrīd vēl neeksistē.
|
Gunita Gusta
|
Piektdiena, 18.oktobris
|
|||||
13.45 – 14.25
|
Klases stunda.
Dzīvei gatavs - Swedbank - vieslekcija |
30. kab.
|
11.a kl. izglītojamie
|
Iejūtoties bankas kredītkomitejas speciālistu lomās, stundas laikā skolēni apgūs tematu par aizņēmumu veidiem un izzinās kreditēšanas procesa principus, kā arī noskaidros – vai un kā pats aizņēmējs var ietekmēt finansēšanas nosacījumus. Skolēni iepazīsies ar vairākiem reāliem gadījumiem, kuros bankas klienti lūdz aizņēmumu, veiks aprēķinus, izvērtēs situācijas, lai pieņemtu un pamatotu lēmumu par aizņēmuma piešķiršanu.
|
Gunta Stūrmane
|
10.40 - 11.20 |
Klases stunda
|
21. kab.
|
5.a.kl. izglītojamie
|
Diskusija par šī brīža populārākajām profesijām un bērnu fantāzijas par nākotnes gan savām profesijām, gan vispārīgi par nākotnes profesijām, kādas tās varētu būt.
|
Liene Pauloviča
|
14.30 - 15.10
|
Diskusija „Nākotne+ karjera=?”
|
31. kab.
|
11.b psiholoģijas gr. izglītojamie
|
Diskusija, kuras laikā skolēni mēģina iztēloties, kas ar viņiem būs pēc 5, 10, 15 gadiem. Pārdomas – kas svarīgāks: karjera vai privātā dzīve.
|
Raita Šūpola
|
10.00 - 13.00
|
Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola (RDMV)
|
RDMV K. Valdemāra iela 139 telpās
|
9. klašu interesenti
|
Iepazīstinās ar RTK piedāvātajām mācību iespējām. Apskatīt mācību telpas un mācību procesu interjera dizaina, metāla dizaina u.tml. mākslas profesionālās izglītības nodaļās.
|
Pēteris Plakans
|
14.30 - 15.10
|
Darba un izglītošanās iespējas pēc skolas absolvēšanas |
3. kab.
|
12.a,b,c kl. izglītojamie
|
Iepazīsies ar vāciski runājošo zemju jauniešu izglītības un darba iespējām pēc skolas absolvēšanas, diskutēs par to plusiem un mīnusiem.
|
Ilva Rūtenberga
|
12.50 - 15.00
|
Karjeras iespēju diena LU
|
LU Akadēmiskajā centrā, Jelgavas ielā 1
|
11.b kl. izglītojamie
|
Prezentāciju par studijām Latvijas Universitātē (Zinātņu māja); ekskursija pa Dabaszinātņu akadēmisko centru.
|
Maija Kārkliņa
|
12.55 - 13.35
|
Mācību stunda – pilsētas plānotāji
|
14. kab.
|
11.a kl. izglītojamie
|
Par profesijas nozīmīgumu, aprakstu, pilsētas plānotāju darbu piemēri
|
Pēteris Ozols
|
13.00
|
"Karjeras iespēju diena”
|
Latvijas Universitāte
|
11.c kl. izglītojamie
|
Iespēja iepazīties ar darba devēju piedāvājumu.
|
Dāvis Kaniševskis
|
9.00 - 9.40
|
Klases stunda
|
33. kab.
|
9.a kl. izglītojamie
|
Empātija kā laba vadītāja īpašība.
|
Daina Kalēja
|
04.10.2019. Pielaiko profesiju - “Es būšu skolotājs!” 11.a klase. Iejūtas skolotāja lomā vadot stundas sākumskolas izglītojamajiem. G. Stūrmane
07.10. 2019. “ Izvēlies militāro dienestu!” - Tikšanas ar NBS rekrutēšanas un atlases centra pārstāvjiem par dienesta iespējām Nacionālajos bruņotajos spēkos un valsts apmaksātām studijām Latvijas Nacionālajā aizsardzības akadēmijā. G. Stūrmane Plānu apkopoja PKK - Gunta Stūrmane